Alla inlägg under juni 2008

Av Linn - 29 juni 2008 20:47

Hejsan =)


Ursäkta för alla tomma inlägg, skapade dem men hann aldrig att skriva. Ber så mkt om ursäkt, men jag ska åtminstone ändra rubrik på dem. Men, imorgon är det ju ny månad, och då ska jag börja med ett nytt system =) Då blir det inlägg (FULLA,dessutom) varje dag =) Aja, idag vaknade jag vid halv 10 för att Klucki ringde, sedan somnade jag om o vaknade vid 10 igen, gick upp, åt frukost. Gjorde mig iordning, iväg till Burlöv Center, in på Hobbex, köpa skott o tavlor till Luftgevär(Brorsan skjuter, inte jah). Sedan till världens roligaste butik (skulle varit ännu bättre om de var gratis därinne) GAME !!!!!!!!! Kollade på NDS, spel till NDS, Wii (har ja redan) o spel till Wii. Vill ha Mario Kart (L). Kollade osså på de nya Guitar Hero spelet Aerosmith xD Aa, de blev en katalog iallafall xD Kollade i Charlings butiken osså =P Åkte till IKEA o åt lunch =P Med Pappa o Brorsan dåe x) Sedan hem till Klucki där vi var i trädgården, lekte med och borstade Lexie, ritade,spelade Pokémon Emerald till Gameboy o ringde Lellz. Hon kom o så ritade vi lite till o sen skulle jag hem. Vi cyklade till Restaurang Möllan. Jag halkade med foten så jag rev upp baksidan på vade, men de var inte så farligt ^_^ Jag åt Grillspett =D Sedan hem (skrapade mig inte en ända gång!) och satte mig vid datorn =).

Sees

     //Linn

Av Linn - 28 juni 2008 17:00

Av Linn - 27 juni 2008 20:26

Av Linn - 26 juni 2008 19:12

Heej ^_^


Jag vaknade 5 över 7, eller snarare blev väckt o.O Idag var jag hos Farmor. Åt frukost hos Farmor. Sedan ritade jag lite, bytade och sedan gick vi på en liten promenad. Först till Spindelnätet sedan till bensinmacken för att betala in Keno. Köpte glass, gick till nätet igen och satte oss på en stock och åt upp. Vi gick hem, ritade lite till och åt sedan Fiskpinnar och Potatis till lunch. Gick sedan och satte mig vid Farfar's dator för att visa Farmor designen till Havanna. Gick sedan och ritade lite till. Tittade på TV, sedan kom Pappa.  Åkte hem, gjorde en Design i Photoshop CS 2 och åt sedan middag. Sedan började jag blogga !

Sees !

      Linn

Av Linn - 25 juni 2008 20:48

Av Linn - 24 juni 2008 20:32

Heej ^_^


Idga vaknade jag 10, eller snarare blev väckt. Gick upp, åt frukost. Gjorde mig iordning, upp på cyklen och iväg till Ribersborg där vi besökte SEA-U =) Vi fick håva. Då hade man vadarstövlar på sig. Jag fick upp ett litet spigg, fick nästan tag i en vit räka också. Var jättenära att fånga en Krabba som hade blått skal och mörkbruna klor med vita prickar. Urgullig =) En kille hittade en räka som såg väldigt tjock ut. Killen som var ''ansvarig'' sa att den var gravid. Efter en minut i hinken var där asmkt små räkbarn. Den hade fött i hinken ! De var så sööööta =) Vi gick sedan upp, tog av oss vadarstövlarna och cyklade iväg till en Mexikansk restaurang. Urgod mat !!!! 65 :- för Buffé, dricka samt kaka och kaffe. Älskar den restaurangen. Jag ger den: <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3   Tio Hjärtan av Tio ! =D =D =D Vi cyklade inom Mammas nya lokal på vägen hem, mötte Robert. Kom hem, stack till Klucki. Kollade på Avatar, lekte med Lexie i trädgården. Stack hem, åt lite flingor och satte mig vid datorn =)


Sees !

      Linn

Av Linn - 23 juni 2008 21:12

Av Linn - 22 juni 2008 21:03

Presentation

Omröstning

Är Min Blogg Bra För Att Vara Nystartad ?
 Ja
 Nej
 Ganska Bra
 Vet Inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards