Alla inlägg under maj 2008

Av Linn - 31 maj 2008 20:16

Heej ^_^


Idag vaknade jag halv 9, upp, åt frukost sedan iväg till stallet =P Fick Mr Pongo =D Hjälpte till lite med Ricki (A) Sedan började vår lektion men då hade tjejen som hade honom innan mig stuckit in med honom i förväg. Fick skynda mig asmkt. Jaja, det gick bra på lektionen, men Pongo fick för sig att han skulle stå i en liten fin båge och fåna sig, men då blev jag skitsur och bråkade med honom tills han gav sig. Sedan hade vi lite uppvisning i valfri gångart och jag valde Galopp. det gick jättebra =D Hem, duscha, äta lunch, vara med Klucki och Josse, vi gjorde typ en hinderbana med vattengrav och allting =D Sedan var klockan 5, Klucki gick hem. Jag och Josse kollade på TV till 6 sedan skulle hon också hem. Sedan middag, Varmrökt Lax. Urgott !  Upp, datorn. Kollade sedan lite på TV, fick då ett hemskt meddelande. Min kompis Marsvin Blackie hade dött . . . Det var en olycka säg till om ni vill vet hur :( Aja, gjorde en liten minnesbild av henne iallafall. Sedan kom grannen, Pappa och han stod och pratade aslänge xD Sedan var klockan typ 11, då fick jag lite HotStone-massage av Mamma. Sedan gick vi och lade oss =P


 Sees !

      //Linn

=)

Av Linn - 30 maj 2008 22:21

Heej =)


Idag var det de vanliga. Direkt till IP 8.20 Vi skulle spela fotboll mot lärarna. Vi fick reda på vilka lag vi skulle vara i. Vi gick bort till Konstgräset. Alla skolbarn kom vandrandes Nationsvis. Matchen började. 1-0 till lärarna efter 7 minuter. Sedan var det våran tur. Vi gjorde 2 mål på 7 minuter. Vi var 4 lag. Alla lag spelade sju minuter. Det var bara vi i femman som fick spela. Matchen slutade 5-6 till Lärarna x) In i Idrottshallen, avslutning. Jag fick Silver som Bästa Lagkompis =D Tillbaka till skolan, rast, Lunch. Upp i Klassrummet. Avslutningsfika. Muffins, småkakor och Chokladdoppade Cornflakes ! Jättegott ! =D Sedan hem, vara med Klucki. Hämta Max, laga mat åt honom. Hoppa studsmatta med Klucki, sedan skulle hon hem. Middag, sedan datorn =P


Sees Bloggisläsisar !

           //Linn

Av Linn - 29 maj 2008 20:17

Heej =)


Idag var det de vanliga som gällde. Kom till skolan, samlades nationsvis på skolgården. Flaggan i topp, marsch mot Idrottshallen. Första grenen : Spökboll mot Grekland. Vi vann. Varva Laget mot Kina. Oavgjort. Bränboll mot (tror att det var Kenya). Sedan sist, men inte minst, Catch The Flag mot Kenya. Vi vann =/ Lunch, Christer hade grillat korv till alla elever =D Milslång kö bah =P Jättegott, åt 2 stycken =) Kinafotboll, först låg vårt lag under med 2-3, sedan, i andra halvlek ledde vi med 11-1, eftersom poängen ställdes om från början. Men 13 mål blev det iallafall sammanlagt. Vi mötte Grekland. Sedan slutstafett, vi kom typ 5:a av 12 länder =D Sedan var skolan slut, och jag, Miz o Natta stack tillbaka till skolan och hjälpte Ingrid med muffins. Vill ni veta en skitrolig sak som hände så säg bara till x) Färdiga vid 3, och vi slutade 2. Sedan hem till Klucki, hem vid 5 över 4. Kolla TV, äta middag, datorn, Keyboard, hem och sedan datorn igen =) 


Sees Bloggisläsisar !

                 //Linn

Av Linn - 28 maj 2008 20:20

Heeej =)


Det vanliga, bara det att jag inte åt någon frukost, för det skulle vi göra i skolan. Vi skulle vara i skolan 08:00. Vi fick bullar, fil, müsli och banan att äta, saft att dricka. Vi gick sedan in till John och kollade på ''Hälsoresan''. Efter det var det dags för Kulladalsmaran =D Jag sprang 3 varv totalt x) Nöjd (A) Mamma, Pappa, Morfar och André var där och tittade. Jaja, när vi gått i mål fick vi en timmes rast, sedan skulle vi äta. Under rasten körde vi ''Maffia'' och mitt i hela kastade sig Eric mitt in i ringen ._. Såå störigt. Såg liksom bah ett par fötter åka förbi o.O Till Lunch fick vi iallafall Spaghetti med Köttfärssås. Gooott ! =D Sedan upp i Klassrummet, lite information av Ingrid, till datasalen och renskriva alla reportage, upp och kolla färdigt på filmen. Sedan hem, vara med Josse och Klucki. Vi gjorde några filmer xD Kommer att läggas upp på Youtube =P Aja, klockan blev 5, Josse gick och hämtade Jonna, Klucki stack hem. Jag kollade på TV, satte mig sedan vid datorn =P


Sees Bloggisläsisar !

        //Linn

Av Linn - 27 maj 2008 19:55

En Bild Till =) Fotograf Här Med =)

Av Linn - 27 maj 2008 19:53

Här är en bild från Sofiero. Jag Har Fotograferat Den =)

Av Linn - 27 maj 2008 19:02

Hello =)


Jaa, idag har det varit samma sak som vanligt o_o. OS-Vecka fortfarande. Till IP, där vi möttes klassvis för att genomföra olika grenar som valts ut =) Till exempel Kasta stövel, trebenslöpning, 60m baklänges, kryptävling etc. Vi tävlade, jag gjorde även en del reportage för Skoltidningen. Lunch. Vi åt jättemycket bröd för de hade så mycket över, men vi åt ju pastasalladen också x) Sedan tävlingar igen, men då var jag funktionär. Ett och annat reportage med x) Sedan samling, skolan slut. Gick hem till Josse. Vi retade grannarna lite (asså Josses grannar), för att de går i Josses klass xD Detaljer får ni fråga om o_o. Sedan hem vid 16:00 , kolla TV (Wallace&Gromit), äta middag. Sedan datan =)


Sees Bloggisläsisar !

              //Linn

Av Linn - 26 maj 2008 21:47

Heej =)


Idag vaknade jag kvart över 7, åt frukost, som vanligt x) Iväg till skolan, OS-Vecka. Ingen väska. Samlades i klassrummet, iväg på ''flygtur'' till Peking =D Riktigt kul, vi fick varsin MER att dricka x) Sedan iväg till sina Nationer. Jag tillhör ''Nya Zeeland'' x) Vi skulle typ hitta på någon Heja-ramsa x) . Ja, kom såklart med värsta optimisterna. NOT. Sedan skulle vi äta lunch, och eftersom att vi var i Peking blev det nudlar med wokade grönskaer och kyckling. Ganska gott, men skitsvårt att äta med pinnar. Sedan invigning i idrottshallen, massa uppträdanden. Serbisk Folkdans, någon dans från Bolivia (som var jättefin) och lite annat =) Sedan var skolan slut och jag skulle gå hem, kom på att jag glömt nycklarna hemma, gick hem till Klucki, till Morfar, men han va inte hemma, tillbaka till Klucki. När mamma sedan ringde var klockan 16:00. Hon hade kommit hem dåe så då gick jag hem =P  Åt middag, iväg till Bild&Form. Samlade ihop alla grejerna där, hade lite flumm samtididgt som vi ritade lite allmänt bah x) Gjorde sedan färdigt Bali, men lilla gipshäst xD Sedan lite fika, de va ju sista gången =p Hem, satte mig vid datorn, sedan vet ni =P


 Sees Bloggisläsisar !

                  //Linn

Presentation

Omröstning

Är Min Blogg Bra För Att Vara Nystartad ?
 Ja
 Nej
 Ganska Bra
 Vet Inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards